ا
-
اثربخشی استراتژی بازاریابی بینالمللی
پیشبینی اثربخشی استراتژی بازاریابی بینالمللی از طریق قابلیت بازاریابی آنلاین و قابلیت شبکهسازی: نقش میانجی چابکی استراتژیک و نقش تعدیلگر دانش بینالمللیسازی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 166-146]
-
ارزش برند
تأثیر تعاملی تجارت الکترونیک و مشتریمداری بازار بر ارزش برند کشورهای منتخب [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 129-145]
-
ارزش ویژه برند
بیین و تحلیل راهبردهای تهاجمی توسعه محصولات با جهتدهی ارزش ویژه برند لوازم خانگی امرسان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 43-61]
-
ارزیابی آمادگی صادرات
ارزیابی پیشایندها و پیامدهای حاصل از ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکتهای کوچک و متوسط ایران [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-286]
-
استان خوزستان
مطالعه پدیدارشناسانه تجربه زیسته خریداران عراقی در بازارهای مصرفی استان خوزستان [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 256-283]
-
استراتژی نفوذ در بازار
تبیین سهم بازار شرکتهای دانشبنیان از طریق استفاده از رسانههای اجتماعی با نقش میانجی استراتژی نفوذ در بازار و مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 171-194]
-
استراتژی های خرید
نگاهی یکپارچه به استراتژیهای خرید در سازمان: یک مرور حیطهای [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 1-29]
-
استفاده از رسانه اجتماعی
تبیین سهم بازار شرکتهای دانشبنیان از طریق استفاده از رسانههای اجتماعی با نقش میانجی استراتژی نفوذ در بازار و مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 171-194]
-
اعتماد
اثر استراتژی قیمتگذاری پویا بر رضایت مشتری از بازیابی خدمات از طریق عدالت ادراک شده در پلتفرمهای تاکسی اینترنتی (مورد مطالعه: سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 107-128]
-
اعتماد مشتری
تأثیر تجربه مشتری بر رفتار مشتریان بانکها و موسسههای مالی شهرکرد (بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتری) [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 100-125]
-
الگوی مدیریت تجربه مشتریان
ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در کانالهای توزیع چندگانه در صنعت بانکداری [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 30-50]
-
انگیزه خودخواهانه
نقش رسانههای اجتماعی در انگیزههای نوعدوستانه و خودخواهانه بر قصدخرید مصرفکنندگان لوازم آرایشی سبز [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 147-170]
-
انگیزه نوع دوستانه
نقش رسانههای اجتماعی در انگیزههای نوعدوستانه و خودخواهانه بر قصدخرید مصرفکنندگان لوازم آرایشی سبز [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 147-170]
ب
-
بازار صادراتی
ارائه مدل توسعه بازار صادراتی تجهیزات نوین پزشکی از دیدگاه مدیران با رویکرد ترکیبی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 83-106]
-
بازارهای مصرفی
مطالعه پدیدارشناسانه تجربه زیسته خریداران عراقی در بازارهای مصرفی استان خوزستان [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 256-283]
-
بازی پردازی
طراحی الگوی بازی پردازی در کیفیت خدمات آنلاین و تاثیرات آن بر رفتارهای مشتری در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 195-213]
-
برنامه بازاریابی
شناسایی پیشایندها و پسایندهای کاربرد هوش مصنوعی در تدوین برنامه بازاریابی با رویکرد ترکیبی: تحلیل کتاب سنجی و فراترکیب [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 73-99]
-
برنامههای آتی
ناسایی برنامه های آینده شرکتهای فعال در صنعت داروسازی پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد تحلیل محتوای کیفی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 23-1]
-
برند ایرانی لوازم خانگی
تبیین و تحلیل بررسی تمایل به خرید برند لوازم خانگی داخلی در ایران و تاثیر هویت جهانی بر کیفیت ادراک شده با تمرکز بر نقش مصرف کنندگان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 62-82]
پ
-
پدیدارشناسی
پدیدارشناسیپاسخهای رفتاری مصرفکنندگان در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 214-226]
-
پیامدها
پیشایندها و پیامدهای هم آفرینی ارزش در محیط آنلاین با رویکرد فراترکیب [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-263]
-
پیشایندها
پیشایندها و پیامدهای هم آفرینی ارزش در محیط آنلاین با رویکرد فراترکیب [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-263]
-
پیشایندها و پیامدها
ارزیابی پیشایندها و پیامدهای حاصل از ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکتهای کوچک و متوسط ایران [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-286]
ت
-
تامین
نگاهی یکپارچه به استراتژیهای خرید در سازمان: یک مرور حیطهای [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 1-29]
-
تبلیغات توصیهای
اثر استراتژی قیمتگذاری پویا بر رضایت مشتری از بازیابی خدمات از طریق عدالت ادراک شده در پلتفرمهای تاکسی اینترنتی (مورد مطالعه: سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 107-128]
-
تجارت اجتماعی
شناسایی و اولویتبندی مهمترین پیامدهای همتخریبی ارزش برند در تجارت اجتماعی: قبل و بعد از بکارگیری مدیریت تعارض [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 202-228]
-
تجارت الکترونیک
تأثیر تعاملی تجارت الکترونیک و مشتریمداری بازار بر ارزش برند کشورهای منتخب [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 129-145]
-
تجربه مشتری
تأثیر تجربه مشتری بر رفتار مشتریان بانکها و موسسههای مالی شهرکرد (بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتری) [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 100-125]
-
تجربه ی زیسته
مطالعه پدیدارشناسانه تجربه زیسته خریداران عراقی در بازارهای مصرفی استان خوزستان [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 256-283]
-
تجهیزات نوین پزشکی
ارائه مدل توسعه بازار صادراتی تجهیزات نوین پزشکی از دیدگاه مدیران با رویکرد ترکیبی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 83-106]
-
تحلیل MICMAC
مدلی برای تفکر استراتژیک در صنعت غذایی ایران(مورد مطالعه؛ پسته) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 24-42]
-
تحلیل تم
ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در کانالهای توزیع چندگانه در صنعت بانکداری [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 30-50]
-
تحلیل شبکه
شناسایی پیشایندها و پسایندهای کاربرد هوش مصنوعی در تدوین برنامه بازاریابی با رویکرد ترکیبی: تحلیل کتاب سنجی و فراترکیب [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 73-99]
-
تحلیل محتوای کیفی
ناسایی برنامه های آینده شرکتهای فعال در صنعت داروسازی پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد تحلیل محتوای کیفی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 23-1]
-
تعهد مشتری
تأثیر تجربه مشتری بر رفتار مشتریان بانکها و موسسههای مالی شهرکرد (بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتری) [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 100-125]
-
تفکر استراتژیک
مدلی برای تفکر استراتژیک در صنعت غذایی ایران(مورد مطالعه؛ پسته) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 24-42]
-
تفکر استراتژیک
تحلیل کیفی ماهیت تفکر استراتژیک تا مهارت محوری و تفکر محوری [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 167-201]
-
تفکر انتقادی
تحلیل کیفی ماهیت تفکر استراتژیک تا مهارت محوری و تفکر محوری [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 167-201]
-
تفکر خلاق
تحلیل کیفی ماهیت تفکر استراتژیک تا مهارت محوری و تفکر محوری [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 167-201]
-
تفکر دستگاهی
تحلیل کیفی ماهیت تفکر استراتژیک تا مهارت محوری و تفکر محوری [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 167-201]
-
تفکر کلنگر
تحلیل کیفی ماهیت تفکر استراتژیک تا مهارت محوری و تفکر محوری [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 167-201]
-
تکرار خرید
اثر استراتژی قیمتگذاری پویا بر رضایت مشتری از بازیابی خدمات از طریق عدالت ادراک شده در پلتفرمهای تاکسی اینترنتی (مورد مطالعه: سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 107-128]
-
تمایل به خرید مصرف کنندگان
تبیین و تحلیل بررسی تمایل به خرید برند لوازم خانگی داخلی در ایران و تاثیر هویت جهانی بر کیفیت ادراک شده با تمرکز بر نقش مصرف کنندگان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 62-82]
-
توسعه
ارائه مدل توسعه بازار صادراتی تجهیزات نوین پزشکی از دیدگاه مدیران با رویکرد ترکیبی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 83-106]
-
توسعه محصول جدید
بیین و تحلیل راهبردهای تهاجمی توسعه محصولات با جهتدهی ارزش ویژه برند لوازم خانگی امرسان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 43-61]
ج
-
جذب مشتری
بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری یک پژوهش با رویکرد آمیخته (کیفی-کمی) [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 227-255]
چ
-
چابکی استراتژیک
پیشبینی اثربخشی استراتژی بازاریابی بینالمللی از طریق قابلیت بازاریابی آنلاین و قابلیت شبکهسازی: نقش میانجی چابکی استراتژیک و نقش تعدیلگر دانش بینالمللیسازی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 166-146]
خ
-
خرید
نگاهی یکپارچه به استراتژیهای خرید در سازمان: یک مرور حیطهای [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 1-29]
-
خریداران عراقی
مطالعه پدیدارشناسانه تجربه زیسته خریداران عراقی در بازارهای مصرفی استان خوزستان [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 256-283]
-
خصومت
تبیین و تحلیل بررسی تمایل به خرید برند لوازم خانگی داخلی در ایران و تاثیر هویت جهانی بر کیفیت ادراک شده با تمرکز بر نقش مصرف کنندگان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 62-82]
د
-
دانش بینالمللیسازی
پیشبینی اثربخشی استراتژی بازاریابی بینالمللی از طریق قابلیت بازاریابی آنلاین و قابلیت شبکهسازی: نقش میانجی چابکی استراتژیک و نقش تعدیلگر دانش بینالمللیسازی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 166-146]
-
درگیری مشتری
طراحی الگوی بازی پردازی در کیفیت خدمات آنلاین و تاثیرات آن بر رفتارهای مشتری در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 195-213]
ر
-
راهبرد تهاجمی
بیین و تحلیل راهبردهای تهاجمی توسعه محصولات با جهتدهی ارزش ویژه برند لوازم خانگی امرسان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 43-61]
-
راهبردهای توسعه محصول
بیین و تحلیل راهبردهای تهاجمی توسعه محصولات با جهتدهی ارزش ویژه برند لوازم خانگی امرسان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 43-61]
-
رسانه های اجتماعی
نقش رسانههای اجتماعی در انگیزههای نوعدوستانه و خودخواهانه بر قصدخرید مصرفکنندگان لوازم آرایشی سبز [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 147-170]
-
رضایت مشتری از بازیابی خدمات
اثر استراتژی قیمتگذاری پویا بر رضایت مشتری از بازیابی خدمات از طریق عدالت ادراک شده در پلتفرمهای تاکسی اینترنتی (مورد مطالعه: سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 107-128]
-
رفتار مشتری
تأثیر تجربه مشتری بر رفتار مشتریان بانکها و موسسههای مالی شهرکرد (بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتری) [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 100-125]
-
رفتار مصرفکننده
بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری یک پژوهش با رویکرد آمیخته (کیفی-کمی) [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 227-255]
-
رفتار مصرفکننده
پدیدارشناسیپاسخهای رفتاری مصرفکنندگان در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 214-226]
-
رفتار همآفرینی برند مشتری
شناسایی و مدلسازی عوامل کلیدی موفقیت برای رفتار مشتری در همآفرینی برند در کسبوکارهای دیجیتال و آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 126-146]
-
روش آمیخته
ارزیابی پیشایندها و پیامدهای حاصل از ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکتهای کوچک و متوسط ایران [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-286]
-
روش فرا ترکیب
پیشایندها و پیامدهای هم آفرینی ارزش در محیط آنلاین با رویکرد فراترکیب [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-263]
-
روش فراترکیب
شناسایی پیشایندها و پسایندهای کاربرد هوش مصنوعی در تدوین برنامه بازاریابی با رویکرد ترکیبی: تحلیل کتاب سنجی و فراترکیب [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 73-99]
س
-
سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ
اثر استراتژی قیمتگذاری پویا بر رضایت مشتری از بازیابی خدمات از طریق عدالت ادراک شده در پلتفرمهای تاکسی اینترنتی (مورد مطالعه: سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 107-128]
-
سناریونگاری
شناسایی و مدلسازی عوامل کلیدی موفقیت برای رفتار مشتری در همآفرینی برند در کسبوکارهای دیجیتال و آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 126-146]
-
سهم بازار
تبیین سهم بازار شرکتهای دانشبنیان از طریق استفاده از رسانههای اجتماعی با نقش میانجی استراتژی نفوذ در بازار و مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 171-194]
ش
-
شرکتهای تجاری
ارائه مدل توسعه بازار صادراتی تجهیزات نوین پزشکی از دیدگاه مدیران با رویکرد ترکیبی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 83-106]
-
شرکتهای دانشبنیان
تبیین سهم بازار شرکتهای دانشبنیان از طریق استفاده از رسانههای اجتماعی با نقش میانجی استراتژی نفوذ در بازار و مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 171-194]
-
شرکتهای کوچک و متوسط
ارزیابی پیشایندها و پیامدهای حاصل از ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکتهای کوچک و متوسط ایران [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-286]
ص
-
صنعت بانکداری
ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در کانالهای توزیع چندگانه در صنعت بانکداری [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 30-50]
-
صنعت پسته ایران
مدلی برای تفکر استراتژیک در صنعت غذایی ایران(مورد مطالعه؛ پسته) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 24-42]
-
صنعت دارو
ناسایی برنامه های آینده شرکتهای فعال در صنعت داروسازی پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد تحلیل محتوای کیفی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 23-1]
ع
-
عدالت ادراک شده
اثر استراتژی قیمتگذاری پویا بر رضایت مشتری از بازیابی خدمات از طریق عدالت ادراک شده در پلتفرمهای تاکسی اینترنتی (مورد مطالعه: سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 107-128]
-
عوامل کلیدی موفقیت
شناسایی و مدلسازی عوامل کلیدی موفقیت برای رفتار مشتری در همآفرینی برند در کسبوکارهای دیجیتال و آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 126-146]
ق
-
قابلیت بازاریابی آنلاین
پیشبینی اثربخشی استراتژی بازاریابی بینالمللی از طریق قابلیت بازاریابی آنلاین و قابلیت شبکهسازی: نقش میانجی چابکی استراتژیک و نقش تعدیلگر دانش بینالمللیسازی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 166-146]
-
قابلیت شبکهسازی
پیشبینی اثربخشی استراتژی بازاریابی بینالمللی از طریق قابلیت بازاریابی آنلاین و قابلیت شبکهسازی: نقش میانجی چابکی استراتژیک و نقش تعدیلگر دانش بینالمللیسازی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 166-146]
-
قصد خرید
نقش رسانههای اجتماعی در انگیزههای نوعدوستانه و خودخواهانه بر قصدخرید مصرفکنندگان لوازم آرایشی سبز [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 147-170]
-
قصد خرید مجدد
طراحی الگوی بازی پردازی در کیفیت خدمات آنلاین و تاثیرات آن بر رفتارهای مشتری در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 195-213]
-
قوم گرایی
تبیین و تحلیل بررسی تمایل به خرید برند لوازم خانگی داخلی در ایران و تاثیر هویت جهانی بر کیفیت ادراک شده با تمرکز بر نقش مصرف کنندگان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 62-82]
-
قیمتگذاری پویا
اثر استراتژی قیمتگذاری پویا بر رضایت مشتری از بازیابی خدمات از طریق عدالت ادراک شده در پلتفرمهای تاکسی اینترنتی (مورد مطالعه: سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 107-128]
ک
-
کانالهای توزیع چندگانه
ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در کانالهای توزیع چندگانه در صنعت بانکداری [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 30-50]
-
کرونا ویروس
پدیدارشناسیپاسخهای رفتاری مصرفکنندگان در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 214-226]
-
کسبوکار دیجیتال
شناسایی و مدلسازی عوامل کلیدی موفقیت برای رفتار مشتری در همآفرینی برند در کسبوکارهای دیجیتال و آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 126-146]
-
کووید-19
پدیدارشناسیپاسخهای رفتاری مصرفکنندگان در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 214-226]
-
کیفیت ادراک شده برند
تبیین و تحلیل بررسی تمایل به خرید برند لوازم خانگی داخلی در ایران و تاثیر هویت جهانی بر کیفیت ادراک شده با تمرکز بر نقش مصرف کنندگان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 62-82]
-
کیفیت خدمات الکترونیک بازی پردازی شده
طراحی الگوی بازی پردازی در کیفیت خدمات آنلاین و تاثیرات آن بر رفتارهای مشتری در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 195-213]
گ
-
گزارش فعالیت هیئت مدیره
ناسایی برنامه های آینده شرکتهای فعال در صنعت داروسازی پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد تحلیل محتوای کیفی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 23-1]
م
-
محرکهای دیداری
بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری یک پژوهش با رویکرد آمیخته (کیفی-کمی) [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 227-255]
-
محیط آنلاین
پیشایندها و پیامدهای هم آفرینی ارزش در محیط آنلاین با رویکرد فراترکیب [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-263]
-
مدل ساختاری–تفسیری
مدلی برای تفکر استراتژیک در صنعت غذایی ایران(مورد مطالعه؛ پسته) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 24-42]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
تبیین سهم بازار شرکتهای دانشبنیان از طریق استفاده از رسانههای اجتماعی با نقش میانجی استراتژی نفوذ در بازار و مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 171-194]
-
مدیریت تعارض
شناسایی و اولویتبندی مهمترین پیامدهای همتخریبی ارزش برند در تجارت اجتماعی: قبل و بعد از بکارگیری مدیریت تعارض [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 202-228]
-
مدیریت خرید
نگاهی یکپارچه به استراتژیهای خرید در سازمان: یک مرور حیطهای [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 1-29]
-
مرور حیطه ای
نگاهی یکپارچه به استراتژیهای خرید در سازمان: یک مرور حیطهای [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 1-29]
-
مرور نظام مند
نگاهی یکپارچه به استراتژیهای خرید در سازمان: یک مرور حیطهای [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 1-29]
-
مشتریمداری
تأثیر تعاملی تجارت الکترونیک و مشتریمداری بازار بر ارزش برند کشورهای منتخب [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 129-145]
-
مطالعه پدیدارشناسانه
مطالعه پدیدارشناسانه تجربه زیسته خریداران عراقی در بازارهای مصرفی استان خوزستان [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 256-283]
ن
-
نظریه رفتار برنامه ریزی شده
نقش رسانههای اجتماعی در انگیزههای نوعدوستانه و خودخواهانه بر قصدخرید مصرفکنندگان لوازم آرایشی سبز [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 147-170]
-
نگاشت فازی
شناسایی و مدلسازی عوامل کلیدی موفقیت برای رفتار مشتری در همآفرینی برند در کسبوکارهای دیجیتال و آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 126-146]
ه
-
همآفرینی ارزش
پیشایندها و پیامدهای هم آفرینی ارزش در محیط آنلاین با رویکرد فراترکیب [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-263]
-
همتخریبی ارزش برند
شناسایی و اولویتبندی مهمترین پیامدهای همتخریبی ارزش برند در تجارت اجتماعی: قبل و بعد از بکارگیری مدیریت تعارض [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 202-228]
-
همهگیری
پدیدارشناسیپاسخهای رفتاری مصرفکنندگان در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 214-226]
-
هوش مصنوعی
شناسایی پیشایندها و پسایندهای کاربرد هوش مصنوعی در تدوین برنامه بازاریابی با رویکرد ترکیبی: تحلیل کتاب سنجی و فراترکیب [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 73-99]
-
هویت جهانی
تبیین و تحلیل بررسی تمایل به خرید برند لوازم خانگی داخلی در ایران و تاثیر هویت جهانی بر کیفیت ادراک شده با تمرکز بر نقش مصرف کنندگان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 62-82]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد