نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اثربخشی استراتژی بازاریابی بین‌المللی پیش‌بینی اثربخشی استراتژی بازاریابی بین‌المللی از طریق قابلیت بازاریابی آنلاین و قابلیت شبکه‌سازی: نقش میانجی چابکی استراتژیک و نقش تعدیل‌گر دانش بین‌المللی‌سازی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 166-146]
  • ارزش برند تأثیر تعاملی تجارت الکترونیک ‌و مشتری‌مداری بازار بر ارزش برند ‌کشورهای منتخب [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 129-145]
  • ارزش ویژه برند بیین و تحلیل راهبردهای تهاجمی توسعه محصولات با جهت‌دهی ارزش ویژه برند لوازم خانگی امرسان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 43-61]
  • ارزیابی آمادگی صادرات ارزیابی پیشایندها و پیامدهای حاصل از ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکت‌های کوچک و متوسط ایران [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-286]
  • استان خوزستان مطالعه پدیدارشناسانه تجربه زیسته خریداران عراقی در بازارهای مصرفی استان خوزستان [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 256-283]
  • استراتژی نفوذ در بازار تبیین سهم بازار شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق استفاده از رسانه‌های اجتماعی با نقش میانجی استراتژی نفوذ در بازار و مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 171-194]
  • استراتژی های خرید نگاهی یکپارچه به استراتژی‌های خرید در سازمان: یک مرور حیطه‌ای [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 1-29]
  • استفاده از رسانه اجتماعی تبیین سهم بازار شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق استفاده از رسانه‌های اجتماعی با نقش میانجی استراتژی نفوذ در بازار و مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 171-194]
  • اعتماد اثر استراتژی قیمت‌گذاری پویا بر رضایت مشتری از بازیابی خدمات از طریق عدالت ادراک شده در پلتفرم‌های تاکسی اینترنتی (مورد مطالعه: سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 107-128]
  • اعتماد مشتری تأثیر تجربه مشتری بر رفتار مشتریان بانکها و موسسه‌های مالی شهرکرد (بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتری) [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 100-125]
  • الگوی مدیریت تجربه مشتریان ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در کانال‌های توزیع چندگانه در صنعت بانکداری [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 30-50]
  • انگیزه خودخواهانه نقش رسانه‌های اجتماعی در انگیزه‌های نوع‌دوستانه و خودخواهانه بر قصد‌خرید مصرف‌کنندگان لوازم آرایشی سبز [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 147-170]
  • انگیزه نوع دوستانه نقش رسانه‌های اجتماعی در انگیزه‌های نوع‌دوستانه و خودخواهانه بر قصد‌خرید مصرف‌کنندگان لوازم آرایشی سبز [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 147-170]

ب

  • بازار صادراتی ارائه مدل توسعه بازار صادراتی تجهیزات نوین پزشکی از دیدگاه مدیران با رویکرد ترکیبی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 83-106]
  • بازارهای مصرفی مطالعه پدیدارشناسانه تجربه زیسته خریداران عراقی در بازارهای مصرفی استان خوزستان [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 256-283]
  • بازی پردازی طراحی الگوی بازی پردازی در کیفیت خدمات آنلاین و تاثیرات آن بر رفتارهای مشتری در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 195-213]
  • برنامه بازاریابی شناسایی پیشایندها‌ و پسایندهای‌ کاربرد هوش مصنوعی در تدوین برنامه بازاریابی با رویکرد ترکیبی: تحلیل کتاب سنجی و فراترکیب [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 73-99]
  • برنامه‌های آتی ناسایی برنامه های آینده شرکت‌های فعال در صنعت داروسازی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد تحلیل محتوای کیفی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 23-1]
  • برند ایرانی لوازم خانگی تبیین و تحلیل بررسی تمایل به خرید برند لوازم خانگی داخلی در ایران و تاثیر هویت جهانی بر کیفیت ادراک شده با تمرکز بر نقش مصرف کنندگان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 62-82]

پ

  • پدیدارشناسی پدیدارشناسیپاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 214-226]
  • پیامدها پیشایندها و پیامدهای هم آفرینی ارزش در محیط آنلاین با رویکرد فراترکیب [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-263]
  • پیشایندها پیشایندها و پیامدهای هم آفرینی ارزش در محیط آنلاین با رویکرد فراترکیب [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-263]
  • پیشایندها و پیامدها ارزیابی پیشایندها و پیامدهای حاصل از ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکت‌های کوچک و متوسط ایران [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-286]

ت

  • تامین نگاهی یکپارچه به استراتژی‌های خرید در سازمان: یک مرور حیطه‌ای [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 1-29]
  • تبلیغات توصیه‌ای اثر استراتژی قیمت‌گذاری پویا بر رضایت مشتری از بازیابی خدمات از طریق عدالت ادراک شده در پلتفرم‌های تاکسی اینترنتی (مورد مطالعه: سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 107-128]
  • تجارت اجتماعی شناسایی و اولویت‌بندی مهم‌ترین پیامدهای هم‌تخریبی ارزش برند در تجارت اجتماعی: قبل و بعد از بکارگیری مدیریت تعارض [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 202-228]
  • تجارت الکترونیک تأثیر تعاملی تجارت الکترونیک ‌و مشتری‌مداری بازار بر ارزش برند ‌کشورهای منتخب [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 129-145]
  • تجربه مشتری تأثیر تجربه مشتری بر رفتار مشتریان بانکها و موسسه‌های مالی شهرکرد (بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتری) [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 100-125]
  • تجربه ی زیسته مطالعه پدیدارشناسانه تجربه زیسته خریداران عراقی در بازارهای مصرفی استان خوزستان [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 256-283]
  • تجهیزات نوین پزشکی ارائه مدل توسعه بازار صادراتی تجهیزات نوین پزشکی از دیدگاه مدیران با رویکرد ترکیبی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 83-106]
  • تحلیل MICMAC مدلی برای تفکر استراتژیک در صنعت غذایی ایران(مورد مطالعه؛ پسته) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 24-42]
  • تحلیل تم ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در کانال‌های توزیع چندگانه در صنعت بانکداری [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 30-50]
  • تحلیل شبکه شناسایی پیشایندها‌ و پسایندهای‌ کاربرد هوش مصنوعی در تدوین برنامه بازاریابی با رویکرد ترکیبی: تحلیل کتاب سنجی و فراترکیب [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 73-99]
  • تحلیل محتوای کیفی ناسایی برنامه های آینده شرکت‌های فعال در صنعت داروسازی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد تحلیل محتوای کیفی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 23-1]
  • تعهد مشتری تأثیر تجربه مشتری بر رفتار مشتریان بانکها و موسسه‌های مالی شهرکرد (بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتری) [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 100-125]
  • تفکر استراتژیک مدلی برای تفکر استراتژیک در صنعت غذایی ایران(مورد مطالعه؛ پسته) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 24-42]
  • تفکر استراتژیک تحلیل کیفی ماهیت تفکر استراتژیک تا مهارت محوری و تفکر محوری [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 167-201]
  • تفکر انتقادی تحلیل کیفی ماهیت تفکر استراتژیک تا مهارت محوری و تفکر محوری [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 167-201]
  • تفکر خلاق تحلیل کیفی ماهیت تفکر استراتژیک تا مهارت محوری و تفکر محوری [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 167-201]
  • تفکر دستگاهی تحلیل کیفی ماهیت تفکر استراتژیک تا مهارت محوری و تفکر محوری [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 167-201]
  • تفکر کل‌نگر تحلیل کیفی ماهیت تفکر استراتژیک تا مهارت محوری و تفکر محوری [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 167-201]
  • تکرار خرید اثر استراتژی قیمت‌گذاری پویا بر رضایت مشتری از بازیابی خدمات از طریق عدالت ادراک شده در پلتفرم‌های تاکسی اینترنتی (مورد مطالعه: سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 107-128]
  • تمایل به خرید مصرف کنندگان تبیین و تحلیل بررسی تمایل به خرید برند لوازم خانگی داخلی در ایران و تاثیر هویت جهانی بر کیفیت ادراک شده با تمرکز بر نقش مصرف کنندگان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 62-82]
  • توسعه ارائه مدل توسعه بازار صادراتی تجهیزات نوین پزشکی از دیدگاه مدیران با رویکرد ترکیبی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 83-106]
  • توسعه محصول جدید بیین و تحلیل راهبردهای تهاجمی توسعه محصولات با جهت‌دهی ارزش ویژه برند لوازم خانگی امرسان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 43-61]

ج

  • جذب مشتری بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری یک پژوهش با رویکرد آمیخته (کیفی-کمی) [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 227-255]

چ

  • چابکی استراتژیک پیش‌بینی اثربخشی استراتژی بازاریابی بین‌المللی از طریق قابلیت بازاریابی آنلاین و قابلیت شبکه‌سازی: نقش میانجی چابکی استراتژیک و نقش تعدیل‌گر دانش بین‌المللی‌سازی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 166-146]

خ

  • خرید نگاهی یکپارچه به استراتژی‌های خرید در سازمان: یک مرور حیطه‌ای [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 1-29]
  • خریداران عراقی مطالعه پدیدارشناسانه تجربه زیسته خریداران عراقی در بازارهای مصرفی استان خوزستان [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 256-283]
  • خصومت تبیین و تحلیل بررسی تمایل به خرید برند لوازم خانگی داخلی در ایران و تاثیر هویت جهانی بر کیفیت ادراک شده با تمرکز بر نقش مصرف کنندگان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 62-82]

د

  • دانش بین‌المللی‌سازی پیش‌بینی اثربخشی استراتژی بازاریابی بین‌المللی از طریق قابلیت بازاریابی آنلاین و قابلیت شبکه‌سازی: نقش میانجی چابکی استراتژیک و نقش تعدیل‌گر دانش بین‌المللی‌سازی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 166-146]
  • درگیری مشتری طراحی الگوی بازی پردازی در کیفیت خدمات آنلاین و تاثیرات آن بر رفتارهای مشتری در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 195-213]

ر

  • راهبرد تهاجمی بیین و تحلیل راهبردهای تهاجمی توسعه محصولات با جهت‌دهی ارزش ویژه برند لوازم خانگی امرسان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 43-61]
  • راهبرد‌های توسعه محصول بیین و تحلیل راهبردهای تهاجمی توسعه محصولات با جهت‌دهی ارزش ویژه برند لوازم خانگی امرسان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 43-61]
  • رسانه های اجتماعی نقش رسانه‌های اجتماعی در انگیزه‌های نوع‌دوستانه و خودخواهانه بر قصد‌خرید مصرف‌کنندگان لوازم آرایشی سبز [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 147-170]
  • رضایت مشتری از بازیابی خدمات اثر استراتژی قیمت‌گذاری پویا بر رضایت مشتری از بازیابی خدمات از طریق عدالت ادراک شده در پلتفرم‌های تاکسی اینترنتی (مورد مطالعه: سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 107-128]
  • رفتار مشتری تأثیر تجربه مشتری بر رفتار مشتریان بانکها و موسسه‌های مالی شهرکرد (بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتری) [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 100-125]
  • رفتار مصرف‌کننده بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری یک پژوهش با رویکرد آمیخته (کیفی-کمی) [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 227-255]
  • رفتار مصرف‌کننده پدیدارشناسیپاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 214-226]
  • رفتار هم‌آفرینی برند مشتری شناسایی و مدل‌سازی عوامل کلیدی موفقیت برای رفتار مشتری در هم‌آفرینی برند در کسب‌وکارهای دیجیتال و آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 126-146]
  • روش آمیخته ارزیابی پیشایندها و پیامدهای حاصل از ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکت‌های کوچک و متوسط ایران [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-286]
  • روش فرا ترکیب پیشایندها و پیامدهای هم آفرینی ارزش در محیط آنلاین با رویکرد فراترکیب [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-263]
  • روش فراترکیب شناسایی پیشایندها‌ و پسایندهای‌ کاربرد هوش مصنوعی در تدوین برنامه بازاریابی با رویکرد ترکیبی: تحلیل کتاب سنجی و فراترکیب [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 73-99]

س

  • سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ اثر استراتژی قیمت‌گذاری پویا بر رضایت مشتری از بازیابی خدمات از طریق عدالت ادراک شده در پلتفرم‌های تاکسی اینترنتی (مورد مطالعه: سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 107-128]
  • سناریونگاری شناسایی و مدل‌سازی عوامل کلیدی موفقیت برای رفتار مشتری در هم‌آفرینی برند در کسب‌وکارهای دیجیتال و آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 126-146]
  • سهم بازار تبیین سهم بازار شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق استفاده از رسانه‌های اجتماعی با نقش میانجی استراتژی نفوذ در بازار و مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 171-194]

ش

  • شرکت‌های تجاری ارائه مدل توسعه بازار صادراتی تجهیزات نوین پزشکی از دیدگاه مدیران با رویکرد ترکیبی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 83-106]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان تبیین سهم بازار شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق استفاده از رسانه‌های اجتماعی با نقش میانجی استراتژی نفوذ در بازار و مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 171-194]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط ارزیابی پیشایندها و پیامدهای حاصل از ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکت‌های کوچک و متوسط ایران [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-286]

ص

  • صنعت بانکداری ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در کانال‌های توزیع چندگانه در صنعت بانکداری [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 30-50]
  • صنعت پسته ایران مدلی برای تفکر استراتژیک در صنعت غذایی ایران(مورد مطالعه؛ پسته) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 24-42]
  • صنعت دارو ناسایی برنامه های آینده شرکت‌های فعال در صنعت داروسازی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد تحلیل محتوای کیفی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 23-1]

ع

  • عدالت ادراک شده اثر استراتژی قیمت‌گذاری پویا بر رضایت مشتری از بازیابی خدمات از طریق عدالت ادراک شده در پلتفرم‌های تاکسی اینترنتی (مورد مطالعه: سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 107-128]
  • عوامل کلیدی موفقیت شناسایی و مدل‌سازی عوامل کلیدی موفقیت برای رفتار مشتری در هم‌آفرینی برند در کسب‌وکارهای دیجیتال و آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 126-146]

ق

  • قابلیت بازاریابی آنلاین پیش‌بینی اثربخشی استراتژی بازاریابی بین‌المللی از طریق قابلیت بازاریابی آنلاین و قابلیت شبکه‌سازی: نقش میانجی چابکی استراتژیک و نقش تعدیل‌گر دانش بین‌المللی‌سازی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 166-146]
  • قابلیت شبکه‌سازی پیش‌بینی اثربخشی استراتژی بازاریابی بین‌المللی از طریق قابلیت بازاریابی آنلاین و قابلیت شبکه‌سازی: نقش میانجی چابکی استراتژیک و نقش تعدیل‌گر دانش بین‌المللی‌سازی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 166-146]
  • قصد خرید نقش رسانه‌های اجتماعی در انگیزه‌های نوع‌دوستانه و خودخواهانه بر قصد‌خرید مصرف‌کنندگان لوازم آرایشی سبز [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 147-170]
  • قصد خرید مجدد طراحی الگوی بازی پردازی در کیفیت خدمات آنلاین و تاثیرات آن بر رفتارهای مشتری در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 195-213]
  • قوم گرایی تبیین و تحلیل بررسی تمایل به خرید برند لوازم خانگی داخلی در ایران و تاثیر هویت جهانی بر کیفیت ادراک شده با تمرکز بر نقش مصرف کنندگان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 62-82]
  • قیمت‌گذاری پویا اثر استراتژی قیمت‌گذاری پویا بر رضایت مشتری از بازیابی خدمات از طریق عدالت ادراک شده در پلتفرم‌های تاکسی اینترنتی (مورد مطالعه: سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 107-128]

ک

  • کانال‌های توزیع چندگانه ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در کانال‌های توزیع چندگانه در صنعت بانکداری [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 30-50]
  • کرونا ویروس پدیدارشناسیپاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 214-226]
  • کسب‌وکار دیجیتال شناسایی و مدل‌سازی عوامل کلیدی موفقیت برای رفتار مشتری در هم‌آفرینی برند در کسب‌وکارهای دیجیتال و آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 126-146]
  • کووید-19 پدیدارشناسیپاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 214-226]
  • کیفیت ادراک شده برند تبیین و تحلیل بررسی تمایل به خرید برند لوازم خانگی داخلی در ایران و تاثیر هویت جهانی بر کیفیت ادراک شده با تمرکز بر نقش مصرف کنندگان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 62-82]
  • کیفیت خدمات الکترونیک بازی پردازی شده طراحی الگوی بازی پردازی در کیفیت خدمات آنلاین و تاثیرات آن بر رفتارهای مشتری در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 195-213]

گ

  • گزارش فعالیت هیئت مدیره ناسایی برنامه های آینده شرکت‌های فعال در صنعت داروسازی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد تحلیل محتوای کیفی [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 23-1]

م

  • محرک‌های دیداری بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری یک پژوهش با رویکرد آمیخته (کیفی-کمی) [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 227-255]
  • محیط آنلاین پیشایندها و پیامدهای هم آفرینی ارزش در محیط آنلاین با رویکرد فراترکیب [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-263]
  • مدل‌ ساختاری–تفسیری مدلی برای تفکر استراتژیک در صنعت غذایی ایران(مورد مطالعه؛ پسته) [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 24-42]
  • مدیریت ارتباط با مشتری تبیین سهم بازار شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق استفاده از رسانه‌های اجتماعی با نقش میانجی استراتژی نفوذ در بازار و مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 171-194]
  • مدیریت تعارض شناسایی و اولویت‌بندی مهم‌ترین پیامدهای هم‌تخریبی ارزش برند در تجارت اجتماعی: قبل و بعد از بکارگیری مدیریت تعارض [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 202-228]
  • مدیریت خرید نگاهی یکپارچه به استراتژی‌های خرید در سازمان: یک مرور حیطه‌ای [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 1-29]
  • مرور حیطه ای نگاهی یکپارچه به استراتژی‌های خرید در سازمان: یک مرور حیطه‌ای [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 1-29]
  • مرور نظام مند نگاهی یکپارچه به استراتژی‌های خرید در سازمان: یک مرور حیطه‌ای [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 1-29]
  • مشتری‌مداری تأثیر تعاملی تجارت الکترونیک ‌و مشتری‌مداری بازار بر ارزش برند ‌کشورهای منتخب [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 129-145]
  • مطالعه پدیدارشناسانه مطالعه پدیدارشناسانه تجربه زیسته خریداران عراقی در بازارهای مصرفی استان خوزستان [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 256-283]

ن

  • نظریه رفتار برنامه ریزی شده نقش رسانه‌های اجتماعی در انگیزه‌های نوع‌دوستانه و خودخواهانه بر قصد‌خرید مصرف‌کنندگان لوازم آرایشی سبز [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 147-170]
  • نگاشت فازی شناسایی و مدل‌سازی عوامل کلیدی موفقیت برای رفتار مشتری در هم‌آفرینی برند در کسب‌وکارهای دیجیتال و آنلاین [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 126-146]

ه

  • هم‌آفرینی ارزش پیشایندها و پیامدهای هم آفرینی ارزش در محیط آنلاین با رویکرد فراترکیب [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 229-263]
  • هم‌تخریبی ارزش برند شناسایی و اولویت‌بندی مهم‌ترین پیامدهای هم‌تخریبی ارزش برند در تجارت اجتماعی: قبل و بعد از بکارگیری مدیریت تعارض [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 202-228]
  • همه‌گیری پدیدارشناسیپاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 214-226]
  • هوش مصنوعی شناسایی پیشایندها‌ و پسایندهای‌ کاربرد هوش مصنوعی در تدوین برنامه بازاریابی با رویکرد ترکیبی: تحلیل کتاب سنجی و فراترکیب [دوره 19، شماره 20، 1401، صفحه 73-99]
  • هویت جهانی تبیین و تحلیل بررسی تمایل به خرید برند لوازم خانگی داخلی در ایران و تاثیر هویت جهانی بر کیفیت ادراک شده با تمرکز بر نقش مصرف کنندگان [دوره 19، شماره 19، 1401، صفحه 62-82]